Registeren Inloggen
Willemtiel
Willemtiel
meer dan een maand geleden

Opgelicht door Kentekemaken.nl

meer dan een maand geleden

Ik heb bij kentekenmaken een nummerplaat met houder besteld. De nummerplaat werd vlot geleverd, de houder t.w.v. 12,95 niet. Herhaalde pogingen om contact te maken blijven onbeantwoord.

Enige research op internet leverde op dat het Rabobanknr NL70 RABO 0115 6000 00 gelinkt is aan de volgende webshops:
kentekenmaken.nl Zarendo.nl Cosibello.nl Dotela.nl chakalakaboutique Koopjes.com myhealthyworld flightlife.nl dagdealkoopjes.nl Peach pixie store Avoliza.nl Spiritu Rightmove.nu Idency.nl Sports-fashion.nl Mypetspalace klantenservicetelefoonnummer.nl klantenservicetelefoonnummernl.com Florixa sodastreamdeals.nl Virali.nl Growth Media

Over al deze webshops regent het klachten op het internet.

    • Willemtiel
      meer dan een maand geleden

      Beste Dagmar, mijn centjes ben ik kwijt, betaald via Ideal. Inderdaad de prijs is 12,50, sorry, ik heb niet goed gekeken. De kentekenplaat is op de achterkant! voorzien van een NL stempel en dus niet bruikbaar. Ik heb een nieuwe gekocht, met houder bij Brezan bij ons op het industrieterrein.
      Ik heb … een mailtje gestuurd met het verzoek mijn geld terug te storten. Ik ben heel benieuwd.
      Kan ik ergens aanvinken dat ik op de hoogte gehouden wordt van het moment van uitzending?
      Groet en succes bij het bestrijden van dit onrecht,
      Willem van der Til

      meer dan een maand geleden
      • Gerard67
        meer dan een maand geleden

        Gelukkig valt dit wel mee , maar goede waarschuwing voor andere mensen . Zo zie je maar goedkoop blijk vaak duurkoop te zijn .

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Beste Willem

        Stuur ons een mail aub

        meer dan een maand geleden
    • Willemtiel
      meer dan een maand geleden

      Voor mij valt dit reuze mee maar als je alle aan bovenstaande websites gerelateerde klachten leest besef je dat dit een omvangrijke oplichterspraktijk moet zijn. En er zijn mensen die honderden euro’s kwijtgeraakt zijn aan deze oplichter.

      meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Beste heer,

        Ik verzoek u mijn prive gegevens te verwijderen. Dit is niet toegestaan. U kunt ons contacten bij misstanden op info@kentekenmaken.nl

        Alle klanten hebben geleverd gekregen of zijn terugbetaald. Pas uw informatie aan aub.

        meer dan een maand geleden
      • Dwarsligger
        meer dan een maand geleden

        Stelen is op internet delen!

        meer dan een maand geleden
      • Bascommerce
        meer dan een maand geleden

        Het is inmiddels duidelijk dat alle bovenstaande websites hier totaal niets mee te maken hebben. Get your facts right.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Vlotte reactie, Bascommerce.
        Het topic is gestart op maandag 18 mei 2020.
        Het is nu 17 juli 2022.
        En nog steeds blijven er klachten komen………

        meer dan een maand geleden
      • Bascommerce
        meer dan een maand geleden

        Ik zei weinig klachten die er zijn bijgekomen. En dan heb ik het over HIER. En dan bovendien reageert dit bedrijf er gewoon op.

        meer dan een maand geleden
    • Willemtiel
      meer dan een maand geleden

      Overigens kun je op instagram zien wat … met al dat geld doet…

      meer dan een maand geleden
    • Willemtiel
      meer dan een maand geleden

      Helaas heb ik … ten onrechte in verband gebracht met kentekenmaken.nl, waarvoor mijn excuses aan ….

      De echte man achter kentekenmaken.nl is … uit Zoetermeer. Ik heb over hem een review geplaatst op Trustpilot met alle gegevens die ik over hem kon vinden. Nadat ik hem per e-mail hiervan op de hoogte bracht heeft hij waaremple wel op mijn bericht gereageerd. Hij zegde toe dat ik zaterdag de bestelde houder zal ontvangen.
      Wordt vervolgd.

      meer dan een maand geleden
    • Willemtiel
      meer dan een maand geleden

      O ja, Kentekenmaken.nl valt onder KVK 58532447

      meer dan een maand geleden
    • Willemtiel
      meer dan een maand geleden

      In het volgende bericht dat ik kreeg van … vraagt hij mij de gegevens van de betreffende website te halen. Ik denk dat ik even af wacht of ik zaterdag de toegezegde houder inderdaad thuis krijg…

      meer dan een maand geleden
      • Jean10e
        meer dan een maand geleden

        Heeft u het inmiddels ontvangen?

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Beste heer,

        Ik verzoek u mijn prive gegevens te verwijderen. Dit is niet toegestaan. U kunt ons contacten bij misstanden op info@kentekenmaken.nl

        meer dan een maand geleden
      • Dwarsligger
        meer dan een maand geleden

        Liegen en stelen is op internet delen! Eigen schuld, dikke bult!

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Heeft u iets bij ons besteld?

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Ik wel, krijg ik nog een reactie op mijn sms?

        meer dan een maand geleden
    • Mo65
      meer dan een maand geleden

      Dit rekeningnummer is ook gebruikt door Kerta.nl
      Helaas een bestelling gedaan in juli. Zou binnen 10-16 dagen geleverd worden. Niets ontvangen. De site is uit de lucht en een mail naar info@kerta.nl komt terug omdat het mailadres niet meer bestaat.

      meer dan een maand geleden
    • Kentekenmaken
      meer dan een maand geleden

      Beste lezers,

      Alle informatie bovenstaand is voor ongeveer 90% niet correct.

      We verzoeken onduidelijkheden te melden bij info@kentekenmaken.nl

      meer dan een maand geleden
    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Dit topic is actief sinds mei 2020.
      Nimmer is er door kentekenmaken.nl gereageerd, tot 23 februari 2022.

      Eerst maar eens naar de site van kentekenmaken.nl waar je gelijk de cookies MOET accepteren omdat de optie weigeren domweg ontbreekt én je anders niet op de site komt.

      Zoekend in de voorwaarden trof ik het KvK nr. aan: 58532447 (=gelijk aan dat van 2 jaar geleden).
      Dit nr levert het volgend resultaat op bij KvK:
      Rynvest services | Picto-**** | Nutrition***.nl
      KVK 58532447Vestigingsnr. 000027******Salonikistraat **, 27** G*Zoetermeer
      58532447 **** 000027****** Rynvest services Detailhandel via internet in voedingsmiddelen en drogisterijwaren http://www.rydo.nl Eenmanszaak Verkoop van sportvoeding en supplementen.

      Ook maar eens Trustpilot gecheckt.
      Vanaf 1 februari j.l. heeft ca.75% van de reviews slechts 1 ster behaald en blijkt het probleem als geschetst bij het starten van dit topic een kleine 2 jaar later nog zeer actueel.

      Tot slot weet kentekenmaken.nl kennelijk niet dat in een organisatie mannen én vrouwen kunnen werken, gezien de aanhef in een aantal reacties van kentekenmaken.nl alhier vandaag.

      meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Beste

        Ik ontvang van u graag de bestelgegevens.

        U bent verplicht de (prive)gegevens te verwijderen van deze pagina. Dit is niet toegestaan.

        In afwachting van uw antwoord.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Geef eerst eens aan wat er niet klopt volgens u.
        Er zijn geen persoonsgegevens gebruikt in mijn reactie: uitsluitend openbare gegevens van de Kamer van Koophandel welke ter herleiden zijn a.d.h.v. het door u vermelde KvK nummer.
        Bovendien zijn deze door mij met ** geanonimyseerd.
        De genoemde site in mij reactie welke aan u gelieerd zou zijn is onbereikbaar.
        Trustpilot is eveneens een openbare bron: ik heb geen recensies letterlijk geciteerd.
        Geen woord gelogen in mijn reactie.
        Zelfs niet dat u bijna twee jaar geen enkele reactie heeft gegeven op dit topic.
        Dus weet ik werkelijk niet waar u nu mee bezig bent.

        O.b.v. de recensies op Trustpilot kunt u uw tijd heel wat beter gebruiken.
        Succes met uw bedrijf en het oplossen én voorkomen van klachten.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Aanvulling;
        Ik heb niets bij u besteld.
        Ik zal niets bij u bestellen.
        Maar ik mag mijn mening geven gebaseerd op openbare bronnen.

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        P.s

        Om een voorbeeld te geven maken wij gebruik van ABN AMRO, en niet van de RABO. De andere genoemde webshops kennen wij niet.

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Bemoeit u zich met eigen zaken. Uw mening klopt niet door foutieve informatie die hier al bestaand was.

        De gegevens moet u verwijderen anders valt dit onder smaad.

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Beste

        Aangezien ik geen reactie van u krijg m.b.t bestelgegevens, heeft u bij ons nieteens een aankoop gedaan. Dan is mijn vraag aan u: waarom reageert u op iets wat u niet aangaat?

        De gegevens zijn nog steeds te veel zichtbaar en het is nog steeds in overtreding. Aangezien u ook geen aankoop bij ons gedaan heeft, zijn wij genoodzaakt een aangifte in te dienen van smaad. Het AP ziet toe op deze regelgeving. Let er op dat uw IP zichtbaar is op deze site, de autoriteiten zijn bevoegd deze op te vragen van u.

        Of u haalt de gegevens weg of wij doen aangifte. Deze aangiftes worden serieus genomen omdat het AP hierop toeziet.

        U hoeft ons verder ook nergens op te wijzen. Het is zonde van onze tijd om met men bezig te zijn die nieteens een aankoop ervaring bij ons heeft.

        Bedankt voor uw medewerking.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Kentekenmaken.nl,
        Ik reageer wanneer ik wil, waarop ik wil.
        Ik laat mij niet bang maken met een ongefundeerde dreiging van een aanklacht wegens smaad noch laat ik ù míjn mond snoeren.
        Openbare gegevens, gedeeltelijk zelfs vervangen door sterretjes, mogen gewoon geciteerd worden.
        Je mag een bedrijf of persoon bespreken als daar aanleiding toe is, en je mag dan ook man en paard noemen omdat anders niemand snapt over wie het gaat.
        Bij een eenmanszaak betekent dat zelfs de privénaam van de persoon noemen.
        Dat kan niet anders, en ik zou daar toch “eigen schuld” willen zeggen want de eenmanszaak kiest ervoor om zijn achternaam in de bedrijfsnaam op te nemen.
        Succes hè ….

        meer dan een maand geleden
      • Bascommerce
        meer dan een maand geleden

        Hallo superbitch

        Ik lees deze topic en het valt mij op dat jij je bemoeit met iets waar je geen ervaring mee hebt. Ik geef Kentekemaken dan ook wel gelijk in de kwestie rondom de gegevens. Normaal reageer ik niet, maar het valt mij daarnaast op dat jij op vele onderwerpen op dit platform reageert. Het is een beetje vreemd dat jij bij vele van jouw reacties de gegevens van mensen gaat posten. Bij deze dus mijn mening naar jou dat dit nergens op slaat omdat jij je niet met deze zaken hoeft te bemoeien. Ik zal rapporteren waar nodig.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Deze reactie van SuperBitch is OFF TOPIC gericht aan reageerder Bascommerce.
        Natuurlijk mag u mij rapporteren.
        Ik mag u ook rapporteren.
        Ik reageer volgens de spelregels van dit forum: nimmer is er van mij zonder waarschuwing een bijdrage verwijderd.
        Ik stel vragen, ik deel kennis, ik geef mijn mening etc.
        Ik geef aan wanneer ik citeer of waar ik info vandaan heb.
        Dat u dat niet zint is geheel off topic, maar dat u zich aan mij stoort stoort mij geheel niet.

        meer dan een maand geleden
    • Kentekenmaken
      meer dan een maand geleden

      Gezien uw “nickname” neem ik u al niet serieus. We gaan over tot aangifte.

      Ik nodig u ook uit om een afspraak te maken met ons om te bespreken wat u wilt bespreken. Of doet u zich alleen groot voor op internet?

      meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Quote uit úw voorgaande reactie:
        “Het is zonde van onze tijd om met men bezig te zijn die nieteens een aankoop ervaring bij ons heeft.”

        meer dan een maand geleden
    • Andreas2
      meer dan een maand geleden

      Hier hetzelfde, zit al weken te wachten of op mijn bestelling, of op mijn geld. Uiteindelijk contact gehad en toegezegd gekregen dat het geld wordt teruggestort maar tot op heden nog niks ontvangen.

      meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        O.b.v. Trustpilot, ervaringen.nl, klachtenkompas en de (antwoord)reacties bij dit topic (actief sinds mei 2020) geef ik u weinig kans.
        Maar uitzonderingen bestaan 🤔🤭 natuurlijk🥱.

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Klopt, ik heb ook geen hoop. Deze reviews op verschillende websites zorgen er wel voor dat hij reageert op mijn sms-berichten, dus het heeft soort van zin. Nu is de belofte deze donderdag. Mocht dat inderdaad gebeuren, dan zal ik de reviews updaten.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Keep your fingers crossed 🤞
        Laat hier ook even de afloop weten.

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Helaas niks ontvangen maar dat was eigenlijk naar verwachting.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Vervelend maar i.d.d. het was te verwachten gezien de reputatie die het bedrijf heeft o.b.v. de div.reviews. Hopelijk bent u niet veel geld kwijt.

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Toch 32 euro kwijt, heb mijn les wel geleerd om eerst reviews op te zoeken.

        Aan de andere kant heeft hij inmiddels weer gereageerd en hebben we afgesproken dat ik mijn geklaag van internet verwijder als ik ben terugbetaald. Betaalverzoek ligt inmiddels bij hem dus daar is het nog op wachten…

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Andreas2,
        Keep us posted.
        I keep my fingers crossed for you.
        € 32 is toch geld, nietwaar?

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Nog steeds niks terug. Ook geen reactie meer op mijn e-mail na een vraag om verduidelijking.

        meer dan een maand geleden
    • Jan1
      meer dan een maand geleden

      Ook ik heb iets besteld bij de beste man zonder de reviews eerst te lezen.

      Het gaat om €29 en het principe.
      Ik vind het jammer dat de beste man nergens op reageert.

      Zojuist het verzoek gedaan om geld terug te storten.

      Als ik dit zo lees allemaal zou er wel eens wat aandacht aan mogen worden besteed door een bepaald programma bv.

      meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Wat is uw bestelnummer? Dan kan ik kijken wat er misgaat.

        Gr Jop

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Beste Jop,

        Vanwaar de reden om opeens een naam te gebruiken terwijl dat eerder nooit het geval was? Hoeveel personen werken er eigenlijk bij Kentekenmaken? U heeft het namelijk altijd over

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Per ongeluk de reactie al gepost.

        Eerder had u het altijd over ‘we’, nu opeens ‘ik’?

        meer dan een maand geleden
      • Jan1
        meer dan een maand geleden

        Ik heb u meermaals een mail gestuurd.
        Bestelnummer 24615.

        Zoals verzocht graag het bedrag terugstorten.

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Een kleine greep uit de SMS berichten die ik heb gekregen van Kentekenmaken:
        28 mei: [ik heb gevraagd het geld terug te boeken aangezien de verzochte kentekenplaten niet kunnen worden gemaakt.] “Ja uiteraard”
        “Heeft u ook mijn rekeningnummer nodig?” “Ja geef maar even voor de zekerheid”

        11 juni: “Andreas, welke afspraak kunnen we maken? U verwijderd (sic) dat geklaag op internet en wij storten het direct dmv een betaalverzoek?”
        “Dat lijkt me een prima plan” en het betaalverzoek is gestuurd.

        20 juni: “Beste Andreas, gaat het lukken de berichten te verwijderen”
        “Ligt er aan, gaat het lukken om de gegeven betaalverzoek te betalen?”
        “Ja u kunt de berichten verwijderen, boeken we het direct over. Mochten we dit niet voldoen kunt u daarna de berichten weer plaatsen. Die garantie hebben wij namelijk niet.”
        “Zoals ik al eerder zei heeft u tot nu toe geen enkele belofte waargemaakt. Ik ga niet de moeite doen om berichten te verwijderen zo lang ik het geld niet heb want dan moet ik alles weer opnieuw posten. Die nieuwe posts hebben ook niet hetzelfde effect ommdat de oude over een verloop van dagen en weken zijn geplaatst, wat duidelijk laat zien aan bezoekers hoe lang alles gaande is.
        Ik heb u mijn vertrouwen gegeven met het overmaken van het geld door middel van iDeal, voordat de bestelling was voldaan. Nu verwacht ik dus hetzelfde vertrouwen van u. Eerst komt de betaling, daarna komt de levering.”

        24 juni, vandaag: nog helaas niks van mijn geld gezien. Ik moet nog 5 dagen proberen te overleven met 4 euro op mijn bankrekening totdat ik weer loon binnenkrijg. Die 32 euro zouden nu wel heel goed uitkomen.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Beste Andreas2,
        Weet het niet hoor maar eerst uw reviews verwijderen alvorens de ontvanger van het geld überhaupt er aan wil denken UW geld terug te storten, riekt én niet naar rozen.

        Dit heeft alle schijn van ‘Oplichting’ (Ned. recht): dit is een vorm van bedrog. In het algemeen is het kenmerk van bedrog hierin gelegen, dat iemand door een bedrieglijke handeling zichzelf of een ander een (onrechtmatig) vermogensvoordeel verschaft of wil verschaffen.

        Lijkt mij verstandig dat u aangifte doet óf het besluit neemt dat de sop het kool niet waard is (al is iedere Euro er één).
        Maar uw reviews intrekken onder dwang: dat raad ik u af.

        Ik wens u sterkte en wijsheid toe.

        meer dan een maand geleden
    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Andreas2 en Jan1,
      U plaatste beiden een reactie m.b.t. het uitblijven van de restitutie van uw betaling aan Kentekenmaken.nl.
      Heeft u inmiddels netjes uw geld teruggekregen van Kentekenmaken.nl?

      meer dan een maand geleden
      • Jan1
        meer dan een maand geleden

        Nog steeds geen reactie.
        Verzocht om de koop te ontbinden en binnen 5 werkdagen het geld terug te storten.
        inmiddels 2 weken verder en nog steeds geen bericht.

        om als eenling hier acties tegen te ondernemen is niet haalbaar.

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Nee, nog steeds niks, ook geen reacties meer gekregen via deze pagina, de mail of sms.

        Laat zien dat alles wat hier staat nog steeds klopt en niet, zoals de beste man zelf zegt “Dus wij lossen iets op,
        Vervolgens verwijderd men het niet, bovendien geven ze niet eens aan dat het opgelost is. Zo wordt het platform een oneerlijk systeem voor bedrijven” [sic]

        Er wordt helemaal niks opgelost en kunnen we aannemen dat alle andere mensen in dit topic ook nooit een verrekening hebben gekregen, anders hadden ze ook wel een reactie kunnen plaatsen met “het is opgelost, dank je wel”

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Alle andere klachten zijn opgelost. We hebben met u contact opgenomen over de gang van zaken.

        meer dan een maand geleden
      • Jan1
        meer dan een maand geleden

        Ik heb geen contact met jullie kunnen krijgen, en er is nog niks opgelost.
        Ik heb bestelling #24615

        Dit is het moment om het tegendeel te bewijzen van wat hierboven allemaal geschreven staat.

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Geen probleem, track en trace code:

        3SQXDQ051060089
        PostNL

        order op naam van Nick, dus niet Jan.

        meer dan een maand geleden
      • Jan1
        meer dan een maand geleden

        Ga je alsnog uitleveren of krijg ik het geld terug?

        meer dan een maand geleden
    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Jan1 en Andreas2,
      Gezien de duur topic (=gestart medio 2020), de reacties van klanten en mede-forumgebruikers en de response van Kentekenmaken.nl hierop is er weinig vooruitgang te bespeuren bij Kentekenmaken.nl m.b.t. het oplossen van alle klachten.
      Dure les voor u beiden.
      Laat de les i.i.g. voor u opleveren eerst een bedrijf aan een onderzoek te onderwerpen.
      KvK, trustpilot e.d. geven vaak wat duidelijkheid.
      En zijn gewoon openbaar.

      meer dan een maand geleden
    • Kentekenmaken
      meer dan een maand geleden

      Gelukkig gaat de kvk gegevens van eenmanszaken afschermen. Dit om mensen zoals u te weren van smaad en laster op platforms. Staan wij pal achter.

      Gezien de duur van topics en gezien de bijkomende klachten is er juist een conclusie te trekken dat er nauwelijks klachten bijkomen. Het is nu namelijk 2022. Bovendien reageren wij als bedrijf op dit platform dus dat moet al reden zijn dat men ziet dat wij dit oplossen.

      meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Beste Ryan, waarom zit ik dan al ruim twee maanden op mijn geld te wachten? Hoe moeilijk kan het zijn om de betaalverzoek te voldoen die ik had gestuurd?

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Een betrouwbare eenmanszaak kan de persoonsgegevens afschermen.
        Maar om het kaf van het koren te scheiden zijn er andere wegen om zelfstandigen zonder personeel die er een zooitje van maken te achterhalen.
        Gewoon op OPENBARE sites.

        Een kleine greep:
        Webshopchecker:
        Bekijk het WebshopChecker profiel en lees de meldingen die bekend zijn en controleer ook altijd de reviews en de keurmerk informatie die je o.a. ook via WebshopChecker kunt lezen. Kentekenmaken.nl komt er slecht uit; bekend bij meldnu.nl en politie.nl.
        Trustpilot:
        Beoordeling slecht door 52% van de reageerders.
        Klacht.nl:
        Geen enkele klacht opgelost.
        Klachtenkompas:
        Heel veel klachten, weinig oplossingen.

        N.b. reageren op een platform is GEEN oplossing bieden en effectueren.

        Maar ik zou volgens Kentekenmaken.nl “smaad en laster op platforms” verspreiden ?!?!?
        Te eerste reageer ik hier en uitsluitend hier op dit topic betreffende Kentekenmaken.nl.
        Ik geloof eerder dat Kentekenmaken.nl mij valselijk beschuldigt (en niet voor de eerste keer).

        Ik laat i.i.g. mij niet de mond snoeren en reageer waarop en wanneer ik wil.
        En als ik valselijk (wederom ) word beschuldigd van smaad en laster is hier een mogelijkheid om er (wederom ) melding van te maken.

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        U bent in overtreding door privégegevens te openbaren. Dit is niet toegestaan. Verder sluiten we het contact bij deze met u

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Privé gegevens van u openbaren?
        Weet u überhaupt wel persoonsgegevens nou precies zijn?
        De wet omschrijft een persoonsgegeven als volgt: ’Elk gegeven betreffende een geïdentificeerde of identificeerbare natuurlijke persoon.’’

        Dat kan met de beste wil van de wereld niet a.d.h.v. mijn reacties alhier.

        Het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) stelt dat gegevens over organisaties, zoals bedrijven en stichtingen, geen persoonsgegevens zijn in de zin van de Wbp. Er is wel sprake van een persoonsgegeven indien de gegevens herleidbaar zijn naar een persoon (daarom heb ik netjes in eerdere reacties heel veel gegevens geanonymiseerd) , zoals bij een eenmanszaak of indien het gegevens betreffende een individuele bestuurder zijn.

        Get your records straight and do your work that people pay you for.

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Zal ik dan maar gelijk het vestigingsadres posten van uw bedrijf nu u (meneer Kentekenmaken) echt niet meer reageert? Niet uw persoonlijke adres natuurlijk, dat zou onethisch zijn. Nee, gewoon het adres dat naar voren komt als ik het KvK-nummer van uw website invoer bij de KvK zelf. Dat is namelijk Willemstraat 85, 2713AC Zoetermeer. Dit vestigingsadres heeft dus niks te maken met u persoonlijk, dat snapt u wel. Maar ik vond het wel een beetje verwarrend, want de website geeft duidelijk weer een postbus in Den Haag aan maar aan de andere kant wel weer de ABN Amro van Zoetermeer.

        Verder vermoed ik dat uw bedrijf alsnog een link heeft met Den Haag, waar ook de postbus zit. Zo is er iemand genaamd Marcel Born (uit Zoetermeer, interessante overeenkomst) die een bedrijf lijkt te hebben genaamd Marinol BV (waar ik overigens in het verleden ook een kentekenplaat heb besteld en zonder problemen heb mogen ontvangen) op de Neherkade 1854, 2521 RJ Den Haag. Is dit toevallig een bevriend/familiair bedrijf waar u de platen daadwerkelijk laat maken?

        Dit vraag ik omdat ik nog een overeenkomst tegenkwam bij de fotos van uw bedrijf op Google en op de website van Marinol. Op die twee plekken kom ik namelijk twee keer dezelfde regenboogkentekenplaat tegen met de naam ‘LIZ’. Deze plaat staat op dezelfde soort plank met soortgelijke stapels van anderkleurige funplaten maar net van twee verschillende hoeken. Ook zijn de stapels van ongestanste platen op de twee foto’s net wat anders. Hier lijkt een duidelijke connectie te zijn waar niet over wordt gesproken.

        Daarnaast nog een laatste dingetje waar ik mee zit. Ergens anders op het wereldwijde web wordt het volgende adres aangehaald: Salonikistraat 10, 2711GV Zoetermeer. Hier zou uw bedrijf eerder zijn geregistreerd maar dat komt niet overeen met de huidige inschrijving bij de KvK. Echter, een bedrijf dat hier wel staat geregistreerd is M. Born Beheer BV. Waarschijnlijk is dit van de eerdergenoemde man genaamd Marcel en simpelweg een constructie om de persoonlijke aansprakelijkheid af te schermen, iets wat vrij veel voorkomt. Maar goed, daar wilde ik het eigenlijk niet over hebben. Toch is het wel interessant, twee bedrijven die op hetzelfde adres geregistreerd staan met ogenschijnlijk vergelijkbare eigenaren.

        Zou ik anders even bij Marinol langs kunnen om te vragen of zij de platen voor mij kunnen maken?

        En nogmaals, niks van deze informatie is persoonlijke informatie. Deze informatie is allemaal publiekelijk beschikbaar in openbare bronnen.

        meer dan een maand geleden
      • Max Pay
        meer dan een maand geleden

        Hallo Andreas2. Jouw zoekwerk verdient een compliment!! (aangenomen dat de informatie juist is). Bij deze, cudos!

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Zolang dit bericht, vol met foutieve informatie danwel privé informatie van ook nog eens verkeerde verantwoordelijke personen blijft staan, storten wij uw geld niet retour. Iedereen mag dit lezen. Het is aan u, u bent nu verantwoordelijk voor dit bericht. Het bericht is tegen de regels.

        Dus dit verwijderen alstublieft.

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Toch interessant hoe mijn informatie inderdaad foutief is geworden. De foto is niet meer te vinden en de genoemde Google pagina over kentekenmaken.nl is nu al helemaal weg, in plaats van “permanent gesloten” zoals een dag na mijn laatste bericht. Ik neem aan dat het bedrijf nu inderdaad echt helemaal niet meer bestaat, wat een opluchting zou dat zijn voor Nederland. Verder is er nog geen enkele aanwijzing dat wat ik heb gezegd niet klopt anders dan een enkel iemand die continu hetzelfde roept.

        Verder, “Zolang dit bericht, vol met foutieve informatie danwel privé informatie van ook nog eens verkeerde verantwoordelijke personen blijft staan, storten wij uw geld niet retour.”
        Wat is er opeens veranderd? Na maanden op mijn geld moeten wachten en het nooit te hebben gekregen, krijg ik het nu opeens alsnog niet? Wat apart.

        Ook mis ik even het gedeelte in mijn bericht met privéinformatie, ik heb het alleen over bedrijven, hun vestigingsadressen en de naam van een eigenaar zoals genoemd in een publiekelijk geïndexeerd artikel. Ik citeer van het Zoetermeers Dagblad: “Ondernemer Marcel Born uit Zoetermeer, eigenaar van familiebedrijf Marinol, [….]”
        Oh interessant, een familiebedrijf. Werkelijk waar alle puzzelstukjes vallen op hun plek.

        Verder heb ik nog kunnen bevestigen dat, zoals ik in mijn vorige bericht al vermoedde, Marinol BV een dochteronderneming is van M. Born Beheer BV.

        meer dan een maand geleden
      • Bascommerce
        meer dan een maand geleden

        Ik heb de discussie ook meegelezen. Dit bedrijf reageert hier op klachten en lost ze, zo te zien ook op. Sorry dat ik het zeg maar U bent nu wel in overtreding. Als de bedrijfsvorm staat ingeschreven op iemand zijn privé adres dan is dit dus nog steeds privé. En het besmeuren van deze gegevens op internet mag niet. Ik weet niet wat de gegevens zijn die U schreef, maar mochten hier namen in staan van verkeerd genoemde personen dat is dit nog schadelijk voor die personen ook. Dat zou smaad en laster zijn. Mijn tip aan U, verwijder de privé kwestie en bekijk of het bedrijf dan de retourbetaling doet.

        Hou ons op de hoogte, als u hier wat in ziet.

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Beste Bascommerce,

        Zoals je misschien wel in de rest van dit topic kunt lezen is dit niet een eenmalige interactie die ik heb gehad met het betreffende bedrijf. Ik raad u aan om alle berichten te lezen. Maandenlang heb ik om mijn geld gevraagd omdat meneer niet kon leveren, “volgende week donderdag staat het erop” etc. Ik heb hem genoeg kansen gegeven totdat hij niet meer reageerde waarna ik mijn ongenoegen heb geuit op dit platform. Toevallig genoeg reageert hij hier wel maar schroomt hij mijn geld terug te geven.

        Let wel, deze situatie houdt al bijna 3 maanden aan. Mijn geld krijg ik niet meer terug, het enige wat ik nog kan doen is zorgen dat anderen niet in dezelfde val terechtkomen.

        meer dan een maand geleden
    • Kentekenmaken
      meer dan een maand geleden

      U schrijft teveel tekst, men leest dit toch niet.

      meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Ik heb het gelezen hoor, maak je maar geen zorgen.

        Iedereen weet dat kentekenmaken.nl in Zoetermeer zit met een postbus, dat staat immers op de website. Als ik nou uw persoonlijke adres zou plaatsen, dat zou pas een overtreding zijn. Alhoewel die ook weer bij het bedrijf hoort. Lastig geval, zo’n eenmanszaak.

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Foutieve info.

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Sorry, ik bedoel Den Haag natuurlijk.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Andreas2,
        In Den Haag zit de postbus van het bedrijf.
        Google het adres maar eens wat op de website staat.

        Het werkelijke (vestigings)adres en de (vestigings)plaats kunt u gewoon met het KvK nummer dat op de site van Kentekenmaken.nl staat achterhalen want het is niet afgeschermd.

        Maar al dit laat onverlet dat u recht heeft op de goederen waar u voor heeft betaald. Kan kentekenmaken.nl niet leveren, heeft u recht op restitutie van het volledige bedrag.

        Succes.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Mag ik zelf bepalen wat ik schrijf?
        Dat u het niet wilt (of kunt) lezen omdat u op uw vingers wordt getikt door mij inzake onjuistheden (en beschuldigingen) uwerzijds, is uw probleem en niet het mijne.

        Als u nu netjes levert wat er besteld en betaald wordt, problemen netjes oppakt en oplost dan zijn er (bijna)geen klachten meer (hier, Trustpilot, klacht.nl, klachtenkompas e.d.) en verdwijnt wellicht ook de aantekening op WebshopChecker.

        Ondernemen is nl. een vak.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Hou u nu eens 1x aan uw woord;
        U schreef nl. eerder: “Verder sluiten we het contact bij deze met u”.

        meer dan een maand geleden
    • Kentekenmaken
      meer dan een maand geleden

      Ja verwijder het bericht met “Zoetermeer” maar. Dat is nou precies ons punt in de berichten aan u. Want het blijft FOUTIEF ZICHTBAAR

      meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Ik zie geen punt mijn berichten aan te passen zolang ik mijn geld niet terug heb. Tot dat moment kan de hele wereld onze gespreksgeschiedenis bekijken en zelf een mening over u vormen.

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Verder, wat kan mij het schelen dat de rest dat andere berichten zogenaamd foutief zouden zijn? Ik heb mijn geld niet terug en u geeft nog steeds niet aan waarom ik daar ruim twee maanden op moet wachten (zoals gevraagd in een eerder bericht). Dat is mijn enige probleem hier.

        meer dan een maand geleden
    • Jan1
      meer dan een maand geleden

      Een update..

      Mijn kenteken is zojuist geleverd!

      Te laat maar toch geleverd. Hopen dat dit doorzet

      meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Top!

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Beste Jan1
        Beter laat dan nooit ……
        Veel plezier er mee.

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Voor jou ook duidelijk zo!

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Jan1 heeft nu eindelijk zijn bestelling, klacht eindelijk opgelost.
        Maar Kentekenmaken.nl vindt het nodig om nog even te sneren.
        Geef niet; SLC3501 geeft zijn visie over de gang van zaken bij Kentekenmaken.nl (quote): “Bijzonder trouwens dat Kentekenmaken hier zo actief is. Maar niet op de mail, telefoon of sms…”
        Heel DUIDELIJK nog heel veel te verbeteren voor Kentekenmaken.nl.
        Zou ik als echte ondernemer wat meer energie insteken.

        Maar Jan1 heeft eindelijk zijn plaat en is, ondanks krasjes en butsjes best tevreden.

        meer dan een maand geleden
      • SLC350
        meer dan een maand geleden

        Wow!
        Hoelang moest je uiteindelijk wachten?
        En hoe is de kwaliteit van de plaat?

        Bijzonder trouwens dat Kentekenmaken hier zo actief is. Maar niet op de mail, telefoon of sms…

        meer dan een maand geleden
    • Jan1
      meer dan een maand geleden

      Bijna 6 weken moeten wachten.
      Meerdere malen geprobeert te bellen, mailen en sms’en. Daarop nagenoeg geen reactie.

      Kwaliteit van de plaat is redelijk, heb een oldtimer motor plaat besteld. Zitten wat deukjes op de rand en heeft een paar krasjes. Voor mijn doel maakt dat niet zo veel uit. (oldtimer Enduro).

      meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Mooi dat je het alsnog hebt gekregen! Ik heb nog steeds geen reactie van meneer Born waarom ik mijn geld nog niet heb en wanneer ik het wel krijg.

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Het vriendelijke verzoek om privé gegevens te verwijderen/blurren.

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Het vriendelijke verzoek mij terug te betalen als u de bestelling niet kunt leveren.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Wat vreemd zeg.

        De 1 (Jan1) krijgt zijn bestelling na 6 weken wachten na de betaling wel, de ander (Andreas2) na 2 maanden nog steeds niets geleverd.

        Als reden wordt gegeven:
        de klant (die nog steeds wacht) zou de postbus-vestigingsplaats (op de site verkoper)
        danwel
        de kvk-vestigingsplaats (herleidbaar via openbare bron middels vermeld kvk-nummer op de site verkoper) hebben vermeld.

        Iets anders heeft deze klant nl.niet vermeld.

        Dit laat onverlet dat klant recht heeft op de goederen waar de klant voor heeft betaald.
        KAN kentekenmaken.nl niet leveren, heeft de klant recht op restitutie van het volledige bedrag.
        WIL kentekenmaken.nl niet leveren heeft kentekenmaken.nl de optie de koop zelf te ontbinden en direct de VOLLEDIGE betaling aan klant te restitueren.

        Het stellen van extra eisen (-gedeeltelijk-verwijderen of blurren reactie-s-) van alvorens te leveren of de betaling te restitueren is kwalijk, riekt naar ‘chantage’ en levert veel negatieve reclame voor het bedrijf op.

        Ondernemen is een vak: een moeilijk vak.

        meer dan een maand geleden
      • Andreas2
        meer dan een maand geleden

        Nog bedankt SuperBitch voor de steun, het is fijn om te weten dat ik hier niet alleen in sta en ook niet de enige ben die dit een vreemde situatie vind.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Andreas2,

        Ik volg dit topic van meet af aan met interesse.
        Ik verbaas mij keer op keer wat er allemaal gebeurt: u bent zeker niet de enige met een klacht o.i.d. of direct de mond gensoerd tracht te worden.

        Laat s.v.p. de afloop hier weten.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Aanvulling afkomstig van de KvK-site (letterlijke quote):
        Privéadressen van functionarissen van rechtspersonen (bijvoorbeeld de bestuurder van een bv) zijn niet openbaar sinds 2008.
        Van eenmanszaken, vof’s, cv’s en maatschappen zijn de privéadressen van de eigenaar, vennoten en maten sinds 1 januari 2022 niet meer openbaar. Alleen medewerkers van bestuursorganen, advocaten, notarissen en deurwaarders kunnen deze gegevens bekijken als zij daarvoor een autorisatie hebben.

        Privéadressen van UBO’s zijn ook niet openbaar. Alleen medewerkers van bepaalde bevoegde autoriteiten zoals opsporingsinstanties kunnen deze gegevens bekijken als zij daarvoor een autorisatie hebben.

        Alleen in zeer uitzonderlijke situaties kunnen wij je vestigingsadres afschermen.

        Unquote

        meer dan een maand geleden
      • SLC350
        meer dan een maand geleden

        Ja heel apart. Mij is na veel berichten zonder reactie vertelt dat mijn platen gister of uiterlijk vandaag binnen zouden komen. Ik heb ook gevraagd of hij een foto van de platen wou sturen voodat ze verzonden zouden worden. Maar sinds dien heb ik niks meer gehoord en de platen zijn er nog niet. En ik verwacht ze eigenlijk vandaag ook niet meer…wat een leugens

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        SLC350,
        Ben benieuwd naar de afloop bij u.
        Het is bij pakketbezorgers erg druk: geef de verkopende partij tot en met maandag een kans om de gedane belofte na te komen.
        En of dit met of zonder aanvullende extra eisen, gesteld door de verkopende partij, is geëffectueerd.

        U wacht al zo lang dat nog twee dagen langer wachten niet veel meer uitmaakt mits er ook geleverd wordt 😉 (al begrijp ik dat er aan uw geduld inmiddels wel een eind is).

        Laat s.v.p. de afloop hier weten.

        meer dan een maand geleden
      • SLC350
        meer dan een maand geleden

        Ja zo is het. Als ik uiteindelijk maar gewoon krijg waarvoor ik betaald heb.

        Ik zal jullie up-to-date houden.

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Wat is uw bestelnr?

        meer dan een maand geleden
      • SLC350
        meer dan een maand geleden

        #25361

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Geen probleem, uw track en trace:

        3SQXDQ557538667
        PostNL

        meer dan een maand geleden
      • SLC350
        meer dan een maand geleden

        Bedankt. Ik ben benieuwd. Hij is nu nog niet bij PostNL staat er. Maar ik zal hier laten weten wat de vooruitgang is.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        SLC350,

        Het is maandag.
        Het is bij pakketbezorgers erg druk.

        Heeft de verkopende partij i.i.g. het pakket ter bezorging aangeboden bij PostNL ?
        Of, zou mooi zijn; staat het pakket voor vandaag op de planning bij PostNL om bezorgd te worden bij u?

        meer dan een maand geleden
      • SLC350
        meer dan een maand geleden

        Er staat dat het pakket vandaag bezorgd wordt.
        Het enige wat wel een beetje raar is dat de afmetingen die PostNL aangeeft zouden betekekenen dat de platen te klein zijn. Maar dat kan natuurlijk een fout van PostNL zijn. We gaan het vanmiddag zien denk ik. Ik zal het hier laten weten als ze binnen zijn.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        I keep my fingers crossed.

        meer dan een maand geleden
      • SLC350
        meer dan een maand geleden

        Ik heb de platen binnen!
        En de afmetingen kloppen wel, dus dat was inderdaad een foutje van PostNL.
        Wat wel jammer is. Ik heb opleg letters, maar die zien er echt niet uit. Het lijkt wel alsof ze haastig met de hand zijn geschilderd. Ze hebben een textuur en allemaal rare lijnen erdoorheen.

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Stuur ons wat foto’s aub:
        Info@kentekenmaken.nl

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Damm.
        U heeft nu eindelijk uw bestelling, díe klacht is eindelijk opgelost.
        Nu bent u niet tevreden over de uitvoering van uw bestelling (en dat kan ik begrijpen zoals u de afwerking heeft beschreven).
        Uw visie over de gang van zaken is/was duidelijk: gaat u nu de strijd aan v.w.b. de kwaliteit/uitvoering van uw bestelling👎 of denkt u: f*ck zonde van het geld maar 🖕?

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Appeltaart, wie houd er niet van appeltaart. In Nederland is appeltaart bakken samen met cake misschien wel het meest thuis gebakken recept. Vaak haal je hiervoor zo’n pak appeltaartmix in de winkel. Dit heb ik ook geregeld gedaan, erg lekker en makkelijk. Maar op een of andere manier kom ik dan altijd appeltaart deeg te kort. En het deeg dat is toch iets wat je niet te kort wil hebben. Blijkbaar ben ik niet de enige. Koopmans heeft tegenwoordig een appeltaartmix met extra deeg in de schappen liggen.

        Met appeltaart is het deeg alleen is heerlijk om van te snoepen. En gebakken maakt het de appeltaart tot wat die hoort te zijn. Een goede hoeveelheid appeltaartdeeg is dan ook belangrijk. Met dit Hollandse appeltaart recept zal je zeker niet te kort aan deeg hebben.

        Een appeltaart bakken word al eeuwen in de Nederlandse keukens gedaan. In het eerste gedrukte kookboek word de appeltaart al beschreven. Het kookboek heet: Een notabel boecxken van cokeryen. Dit kookboek stamt uit 1514. Het appeltaart recept is al meer dan 500 jaar oud. Waarschijnlijk is de appeltaart dus zelfs nog ouder dan dat.

        Een appeltaart maken is niet moeilijk. Je kunt op de bovenkant van de appeltaart leuke versieringen maken met het deeg. Zo heb ik al veel voorbij zien komen. Er word bijvoorbeeld weleens gebruik gemaakt van een blaadjes uitsnijvorm. De appeltaart van dit recept is met gerolde banen gemaakt. Dit is eigenlijk het beeld van de klassieke appeltaart.

        Vaak hoor je ook grootmoeders appeltaart voorbij komen. Een grootmoeders appeltaart recept word vaak van moeder op kind door gegeven. Het is eigenlijk een standaard appeltaart recept, maar door dit doorgeven word het vaak een recept voor grootmoeders appeltaart genoemd. Grootmoeders appeltaart is net als de Hollandse appeltaart de traditionele appeltaart zoals de meeste deze kennen. Dit appeltaart recept kan dus ook zeker goed door onder grootmoeders appeltaart recept. Al zullen ook genoeg grootmoeders een kleine eigen twist aan geven. En zo word ieder appeltaart recept toch weer net iets anders.

        Maak je liever een Franse appeltaart? De Franse appeltaart word vrij uit de hand gevormd, zodoende is dit een rustieke appeltaart. Vind hier het rustieke Franse appeltaart recept. Heb je beide appeltaarten al een keertje gemaakt? Dan ben ik erg benieuwd welke van de twee jij het lekkerste vind.

        Een appeltaart is heerlijk als die nog een beetje warm is, maar ook zeker erg lekker als die afgekoeld is.

        meer dan een maand geleden
      • Bascommerce
        meer dan een maand geleden

        Dit topic gaat over oplichting en niet over de kwaliteit of service van een bedrijf. Je bent nu dus offtopic, maar zoals al eerder vermeld, ook ik neem jou niet zo serieus meer. Waarschijnlijk geniet je hier van, heb je geen werk, zie je er niet uit. Lekker aan de aardappels nu?

        meer dan een maand geleden
      • Boele
        meer dan een maand geleden

        Off-topic! Dit is inderdaad de service of kwaliteit van een product of dienst. Daar gaat het hier niet over. Als kentekenmaken gewoon uitlevert is het duidelijk genoeg voor dit topic.

        meer dan een maand geleden
    • Max Pay
      meer dan een maand geleden

      Ik zit deze hele discussie eens na te lezen en hij is wel “bijzonder”. Heb eergisteren bij de lokale garage een extra kentekenplaat besteld en kon die (op de fiets) vanmiddag afhalen. Kosten? Minder dan 10 euro (ik ben daar vaste klant dus wellicht korting). Mijn punt is: de meerderheid van de klachten op dit- en andere fora gaat over artikelen die via een webwinkel (of een app) besteld worden. Dit is te voorkomen door “uit de luie stoel” te komen en lokaal een winkelier te bezoeken. Je kunt het artikel zien, vasthouden, passen, proberen, gemakkelijk ruilen enzovoort. Klachten worden veelal soepel opgelost want slechte mond-op-mond reclame is niet “handig” voor een lokale winkelier. Ja, het kost meer tijd dan “bestel nu” te klikken maar is veel gezelliger en bespaart een hoop “gedoe”? Maar, mogelijk ben ik nu off-topic geraakt….

      meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Off-topic.

        meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        Citeer: “ik kon die op de fiets afhalen”.

        Internetwinkels zijn er juist o.a voor mensen die niet zoals u op de fiets een product kunnen afhalen.

        meer dan een maand geleden
    • Max Pay
      meer dan een maand geleden

      Hallo Kentekenmaker. Ik merkte zelf al op dat ik off-topic raakte maar bedankt dat u, als (kennelijk) modorator van dit onderwerp, mij daar nog eens op wijst. Over de fiets; Helemaal juist, ik had niet gedacht dat iemand daar over zou vallen…. Wijzig (naar wens) fiets in auto, openbaar vervoer, E-step, brommer, brommobiel, scootmobiel, Uber, wandelwagen (enzovoort) naar keuze. Het lijkt mij echter dat elke stad of dorp wel een garage (dicht bij) heeft. Dit voorkomt veel ellende zoals hierboven te lezen valt. De bedoeling van dit forum is dat je elkaar probeert te helpen danwel van tips te voorzien en (volgens mij) niet om elkaar ongenuanceerd af te zeiken. Daar zijn social media voor. En hiermee beëindig ik mijn commentaar op dit onderwerp.

      meer dan een maand geleden
    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      In de afgelopen weken zijn hier op het forum nieuwe klachten gemeld waarvan er zegge en schrijve ÉÉN is opgelost.
      Het bedrijf reageert hier somsop klachten maar lost ze zelden ook op.

      Jan1- na ruim 6 weken wachten is er geleverd.
      Andreas2-wacht nog steeds op de betaalde goederen.
      SLC350-wacht nog steeds op de toegezegde levering (pakketje is niet eens bij PostNL).

      Op trustpilot lees ik zo’n 10 nieuwe 1*reviews vanaf begin juni 2022.

      Het stellen van extra eisen (-gedeeltelijk-verwijderen of blurren reactie-s-) van alvorens te leveren of de betaling te restitueren is kwalijk, riekt naar ‘chantage’ en levert veel negatieve reclame voor het bedrijf op.

      Ter info;
      Privéadressen van de eigenaar, vennoten en maten van eenmanszaken, vof’s, cv’s en maatschappen zijn sinds 1 januari 2022 niet meer openbaar.
      Alleen in zeer uitzonderlijke situaties kan de KvK het vestigingsadres afschermen.

      Is er daadwerkelijk sprake van strafbare feiten dan velt in Nederland een rechter hier een oordeel over; niet de ondernemer die in gebreke blijft én de betaling niet restitueert aan de klant/betaler of een willekeurige reageerder die denkt te mogen (ver)oordelen.

      Al dit laat onverlet dat de klant recht heeft op de goederen waar voor betaald is.
      Kan of wil kentekenmaken.nl niet leveren, heeft de klant recht op restitutie van het volledige bedrag.

      meer dan een maand geleden
      • Bascommerce
        meer dan een maand geleden

        De flessen azijn zijn in de aanbieding bij de Dirk.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Bascommerce,
        Off topic reactie van u.
        Draag iets zinnigs bij: op dit topic of bij Kentekenmaken.nl.
        De waarheid is hard:hem ontkennen is oerstom.

        meer dan een maand geleden
      • Bascommerce
        meer dan een maand geleden

        Ik bepaal prima zelf wat ik hier neerzet, net als dat jij dat mooi gezegd hebt in 1 van je tal reacties hier. Ik vraag me goed af wie jij bent, lijkt me namelijk een internetheld die geen betere dingen te doen heeft. Je kan door blijven gaan maar dan zal ik ook blijven reageren. Prima plan, gaat dit hele topic straks over onze discussies. Je geeft bijna letterlijk overal commentaar op in betweterige vorm. Vraag me af wat jouw privé mensen om je heen van je vinden. Je werkt wel gewoon?

        meer dan een maand geleden
    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Bacommefce,

      Enige maanden geleden verscheen u plots alhier toen Kentekenmaken.nl het niet van mij en anderen kon ‘winnen’.
      Kentekenmaken.nl schreef toen (en doet soortgelijke uitspraken onder voortduring [o.m,: ‘Of u haalt de gegevens weg of wij doen aangifte. Deze aangiftes worden serieus genomen omdat het AP hierop toeziet.’
      Ik heb hier op geantwoord: ‘Ik laat mij niet bang maken met een ongefundeerde dreiging van een aanklacht wegens smaad noch laat ik ù míjn mond snoeren’.

      En plots verscheen Bascommerce, schrijvend: ‘Normaal reageer ik niet, maar het valt mij daarnaast op dat jij op vele onderwerpen op dit platform reageert. Het is een beetje vreemd dat jij bij vele van jouw reacties de gegevens van mensen gaat posten. Bij deze dus mijn mening naar jou dat dit nergens op slaat omdat jij je niet met deze zaken hoeft te bemoeien. Ik zal rapporteren waar nodig’

      Nu flikt u dit kunstje weer.

      Ik herhaal daarom (deels) het antwoord wat ik u maanden geleden al gaf:
      ‘Ik stel vragen, ik deel kennis, ik geef mijn mening etc.
      Ik geef aan wanneer ik citeer of waar ik info vandaan heb.
      Dat u dat niet zint is geheel off topic, maar dat u zich aan mij stoort stoort mij geheel niet’

      Ik zal dit blijven doen, wanneer ik wil.

      En wat betreft mijn privé: dat gaat u geen f*ck aan.

      meer dan een maand geleden
      • Bascommerce
        meer dan een maand geleden

        Jij bent wel een lachertje. Laat me raden, een figuur met obesitas achter een computertje de held uitgangen. En schrijf mijn “nickname” gewoon op de goede manier, als je al die tijd zo “perfect” wilt schrijven, blijf dat dan ook doen. Onee, dikke vingers.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Bascommerce,

        Ik reageer volgens de spelregels van dit forum: daar kunt u een voorbeeld aan nemen.
        Ik mag en zal u rapporteren.
        Ik reageer op vragen, klachten etc.
        Ik stel vragen, ik deel kennis, ik geef mijn mening etc.
        Ik geef (bijna altijd) aan wanneer ik citeer of waar ik info vandaan heb.
        Dat u dat niet zint is geheel off topic, maar dat ú zich aan míj stoort, stoort mij geheel niet.

        By the way (quote uit uw reactie): Ik lees deze topic????
        Gevalletje: ‘De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet’??

        Succes met uw online-shop.
        Doe het goed, dan heeft u geen klachten.
        Maakt u er een puinzooi van lees ik het hier en reageer ik.

        Deal with it.

        meer dan een maand geleden
    • Bascommerce
      meer dan een maand geleden

      Rapporteer maar. Dan schrijf ik nog 100 berichten extra. Ach mens ga toch koken!

      meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Gerapporteerd.

        meer dan een maand geleden
    • Bascommerce
      meer dan een maand geleden

      Gerapporteerd op welke grond?? Applausje!!

      meer dan een maand geleden
    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Opgelicht (door niet te leveren terwijl er betaald is) of slechte service (door o.m. extreem lange levertijden) of slechte kwaliteit (het product voldoet niet aan de geschapen verwachting): bij dit topic lezen we het al-le-maal.

      Om het begrip klanttevredenheid te begrijpen is een duidelijke definitie van het woord onmisbaar. Er zijn vele definities te vinden, maar een allesomvattende is: “De mate van tevredenheid van een klant over een bedrijf na aankoop van een product of gebruik van een dienst”.
      De aspecten die daarbij het zwaarst doorwegen zijn de hoogte van de productprijs of de afgenomen dienst, de benadering door en de afhandeling van de winkelmedewerker, de nazorg en eventueel ook hoe problemen met het aangekochte product opgelost worden.
      Een goede klanttevredenheid is eigenlijk niets meer dan wanneer een klant met een goed gevoel de winkel of het bedrijf heeft verlaten (of online iets heeft aangeschaft), gelukkig is met het aangekochte product en hij of zij ook bereid is om terug te keren (aldanniet online).

      Tegenwoordig is de consument uiterst kritisch.
      Voor vrijwel elk soort bedrijf is er wel een alternatief te vinden.
      Daardoor kan de klant ook kritisch zijn.

      Een hoge klanttevredenheid is de basis van het succes van een onderneming.
      Er moet soms met de vinger naar het betreffende bedrijf worden gewezen.
      Onvriendelijke medewerkers (aldanniet online), een klantenservice die niet of slecht te bereiken is, te hoog geprijsde artikelen of onvoldoende kwaliteit van product/dienst.
      Stuk voor stuk zijn het zaken die de klanttevredenheid kunnen doen kelderen en waarvoor de onderneming zelf verantwoordelijk is.

      En waar DIT topic al 2 jaar over gaat.

      meer dan een maand geleden
    • Kentekenmaken
      meer dan een maand geleden

      Een appeltaart is heerlijk als die nog een beetje warm is, maar ook zeker erg lekker als die afgekoeld is.

      meer dan een maand geleden
    • Andreas2
      meer dan een maand geleden

      Voor alle toekomstige passanten, reizigers en andersoortige geinteresseerden. Op 7 mei 2022 heb ik een bestelling geplaatst bij Kentekenmaken.nl voor 2 gele platen. Het is nu 3 augustus 2022. Ik heb mijn 2 platen niet, noch mijn geld.

      meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Andreas2,

        U heeft, m.i. volledig terecht, uw waarheid/ongenoegen geuit over de gang van zaken.
        Dat is een aantal personen (=de geïrriteerden) in het verkeerde keelgat geschoten.

        En daarom, volgens de geïrriteerden terecht maar juridisch gezien ONterecht:
        *Bent u uw geld kwijt.
        *Krijgt u de 2 kentekenplaten wsch.nooit.

        Een gewaarschuwd mens telt voor twee……….en die waarschuwing geeft u.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Andreas2,

        6 weken verder: bestelling binnen of geld retour?

        meer dan een maand geleden
    • Hermannnnnnn
      meer dan een maand geleden

      Ik heb even een account aangemaakt om ook mijn ervaring met de webshop “Kentekenmaken” te delen. Mocht de eigenaar nog reageren, het gaat hier om de persoon met bestelling #25015 die nooit is geleverd. De persoon die zojuist aangifte heeft gedaan bij de Politie.

      Ik raad aan om dit ook te doen als jij, de lezer van dit bericht, ook je geld kwijt zonder iets te hebben ontvangen. Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat deze webshop geen nieuwe mensen meer oplicht. Hij staat veel te hoog in de Google zoekresultaten, ik vind het zo sneu voor de mensen die niet de tijd hebben die ik er nu in steek om mijn recht te krijgen…

      ———-
      Dan maar kort over mijn ervaring:
      Ik heb een maand lang niks gehoord of gekregen naast de standaard mail “uw bestelling is geplaatst”. Nooit een mail dat iets zou worden verzonden. Na een maand toch maar even vragen naar status updates. Meerdere keren bellen. SMS’en. Mailen. Je wordt gewoon genegeerd. Hier en daar uiteindelijk dan toch één zin als reactie op mijn mail, wat totaal niet ingaat op het feit dat ik per mail heb laten weten dat ik mijn koopcontract heb ontbonden (dit is je recht als je zonder levertijd na 30 dagen nog niks hebt ontvangen). Meneer Born is ronduit illegaal bezig door het ontbinden van mijn koopcontract niet te honoreren. Ik heb het zo makkelijk mogelijk gemaakt met het aankoopbedrag, IBAN en zélfs een betaalverzoek in een mail te zetten, maar hij weigert de benodigde drie tikjes op zijn telefoon te doen om me het geld terug te storten. Hij is liever illegaal bezig…

      Iemand nog tips hoe nu verder? Mijn plan is ConsuWijzer.

      meer dan een maand geleden
      • Kentekenmaken
        meer dan een maand geleden

        https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SQXDQ105603172-NL-9725CM

        Dit is bewijs van levering. Pakket gewoon in handen van Postnl. Bekijk aub even de “reis van het pakket”.

        Aub bovenstaande beschuldiging intrekken.

        meer dan een maand geleden
      • Hermannnnnnn
        meer dan een maand geleden

        Zo lang deze reactie met mijn persoonsgegevens nog staat, wil ik de lezer graag attenderen op het feit dat we momenteel mailcontact hebben en het probleem blijkt dat ik nooit een track&trace code heb gezien.

        Hierdoor heb ik niet kúnnen weten dat er een pakket naar mij onderweg was, bleek ik toevallig niet thuis, en heb ik wederom nooit gehoord dat mijn pakket naar een PostNL punt zou zijn gegaan.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Hermannnnnnn,

        Jammer dat een reactie van de verkoper in de vorm van de track&trace code pas ná uw reactie alhier wordt verstrekt terwijl u klaarblijkelijk al veel moeite had gedaan om de stand van zaken van de door u geplaatste en betaalde bestelling te achterhalen.

        Fingers crossed dat u er uit komt met de verkoper: uw betaalde bestelling of uw koop ontbinden en uw geld terug.

        Laat de afloop svp hier weten.
        Succes.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Hermannnnnnn,
        14 dagen verder: bestelling binnen of geld retour?

        meer dan een maand geleden
      • Hermannnnnnn
        meer dan een maand geleden

        Goed dat je er nog naar vraagt!
        Ik weet niet wat er met de bestelling is gebeurd binnen PostNL, en heb hier ook niks meer over gehoord. Vandaag heb ik opnieuw een betaalverzoek naar hen gestuurd, maar ik heb nog niks ontvangen.

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Ik volg dit topic al een tijdje.

        Ik wil u toch nog ergens op attenderen, nl.de aansprakelijkheid voor het pakketje.

        In de algemene voorwaarden van PostNL is iedere aansprakelijkheid voor kwijtgeraakte post of pakketten uitgesloten. Voor aangetekend verstuurde poststukken is de aansprakelijkheid beperkt tot een bedrag van € 50,= per poststuk. Voor een aangetekend verstuurd pakket is de aansprakelijkheid beperkt tot € 500,= per pakket.

        De Postwet 2009
        Belangrijker is hetgeen in de Postwet 2009 over de aansprakelijkheid voor kwijtgeraakte post- en pakketzendingen is opgenomen. In artikel 29 van de Postwet 2009 is expliciet opgenomen dat PostNL niet aansprakelijk is voor kwijtgeraakte poststukken en/of pakketten, tenzij de post of het pakket aangetekend of verzekerd is verstuurd. Ook als de post of het pakket is kwijtgeraakt door grof nalatig of opzettelijk handelen van PostNL kan PostNL aansprakelijk zijn voor het kwijtgeraakte poststuk of pakket. Hiervan is echter slechts in uitzonderlijke situaties sprake.

        Ook kan het zijn dat de webwinkel zich niet aansprakelijk acht voor een kwijtgeraakt pakket of poststuk.
        Dit is alleen het geval wanneer u zelf de wijze van verzenden van het pakket aan de webwinkel heeft opgedragen.
        Bijv.: webwinkel stelt voor om het pakket via postbezorgdienst A te verzenden en u kiest voor postbezorgdienst B, dan kan het zijn dat u zelf aansprakelijk bent voor het kwijtraken van het pakket.

        Maar ik hoop voor alle partijen dat u er samen uitkomt naar breder tevredenheid.

        Keep us posted.

        meer dan een maand geleden
      • Hermannnnnnn
        meer dan een maand geleden

        Het duurde 20 dagen continu heen en weer mailen sinds mijn aangifte (toen ik eindelijk serieus werd genomen), en vragen die niet werden beantwoord of ontweken, maar ik heb zojuist mijn aankoopbedrag teruggestort gekregen via mijn betaalverzoek. Ik heb de aangifte tijdig kunnen annuleren.

        De verkoper toonde als bewijs meermaals een screenshot van een eigen systeem waarbij de track&trace is binnengekomen bij hen, maar ontweek volledig mijn vraag naar bewijs of er op de mailserver een uitwaartse mail was van deze track&trace naar mij toe. Zonder expliciet bewijs van een mail naar mij, kan ik niet anders dan ervan uitgaan dat het bij de verkoper mis is gegaan, en ik dus inderdaad nooit op de hoogte kon zijn geweest van mijn pakket (dat inmiddels waarschijnlijk verloren/vernietigd is bij PostNL).

        Na mijn meermaals te vragen naar dit specifieke bewijs, heb ik hier nooit antwoord op gekregen maar bleek eindelijk het terugstorten van het aankoopbedrag de oplossing. Ik zal nooit weten waar het mis is gegaan, maar ik zal er vanuit gaan dat de mail met track&trace dus nooit is verzonden.

        Ik weet dat ik in het vervolg ook voor dit soort kleine bedragen alsnog beter webshop reviews in de gaten zal houden. Ik raad dit iedereen dan ook ten zeerste aan. Slechte reviews betekenen doorgaans dat het heel lastig is om iets te ontvangen zodra het mis gaat. Het is nooit “toeval” dat een webshop slecht wordt gewaardeerd; er zitten altijd tal van gedupeerden achter die het eerstehands hebben moeten ervaren, zoals hier ook het geval, gezien de hele thread. Ik heb ook veel meer energie gestoken in mijn gelijk krijgen dan een gemiddelde persoon überhaupt zou willen. De meesten zouden zonder product en zonder geld verloren zitten.

        __________

        Ik hoop dat deze webshop nu dan ook bewust is van het feit dat de mails niet altijd worden verzonden, en desnoods handmatig bij niet opgehaalde pakketjes nog een laatste mail stuurt met informatie over het pakket. Ik ben bij elke andere webshop altijd zeer netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn pakket, maar hier ging het na de bevestiging van de bestelling dus helemaal mis, en ik hoorde niks, en ik wachtte, en wachtte…

        meer dan een maand geleden
      • Hermannnnnnn
        meer dan een maand geleden

        Overigens betreffende aansprakelijkheid van een pakket:

        Als je bij een webshop een bestelling doet waar levering enkel door één partij kan, en het wordt onjuist geleverd, dan is het vanuit de consument aan de webshop om het probleem op te lossen. De bezorgdienst die de webshop gebruikt is volledig irrelevant voor de consument die heeft betaald voor een product en het simpelweg binnen een redelijk termijn (standaard 30 dagen) op de mat mag verwachten. Problemen met bezorging gaan dan ook tussen de webshop en bezorgdienst, tenzij de levertermijn is verstreken. Op dat punt ontstaat er een nieuw probleem tussen consument en webshop. Er is nooit contact noodzakelijk tussen consument en bezorgdienst (echter soms wel gewenst natuurlijk), die immers door de webshop is ingehuurd.

        meer dan een maand geleden